"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ МАКИНКА АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ" КММ
КГУ "ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА СЕЛА МАКИНКА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу құралдары.

26.05.2017

Тақырыбы: Оқу құралдары.

Мақсаты:

1.Оқу құралдарын біледі.

2. Өзіндік тапысмаларды істей

алады.

3. Оқу құралдарын таза, ұқыпты ұстайды.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сөйлесу, ойын, сұрақ-жауап.

Көрнекілігі: Оқулық, суреттер, сызбалар, интерактивті тақта, бағалау жұлдыздары, үлестірмелі көрнекілік, «үш қалпақ».

Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі.Тақтаға ай,күнді, тақырыпты жазып қою. Тақырыптық суреттер ілу.

 Психологиялық дайындық.2 минут

«Шаттық шеңбер»

Келіңдер балалар қол ұстасып «Шаттық шеңберін» құрамыз.

Армысыңкөк аспан,

Армысың алтын күн

Армысың жер ана

Армысың жер ана

Армысың қонақтар.

Топқа бөлу. Оқу құралдардың суретімен топқа бөлу. 3 минут.

1.Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру.

- Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ, қонақтар келіп отыр, өзіміздің алған білімдерімізді сабақта көрсетейік.

-Балалар, бүгін сабақ барысында сендерді жұлдызша арқылы бағалаймын. Дұрысжауаптар  үшін,

тапсырманыдұрысорындағандарың  үшін  жұлдызша  таратамын. Жұлдызша саны бойыншасабақсоңындабағақоямын.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.6минут

ІІІ. Өткенді қайталау.

·       «Серпілмелі доп» әдісі арқылы допты лақтыру арқылылексикалық жаттығулар орындау.1 минут

  - Қазір қай сабақ? -Қазір қазақ тілі сабағы.

-Сенің атын кім? –Менің атым...................................

-Сен неше жастасың?-Мен ...........................................

-Сен нешінші сыныпта оқисың?-Мен.......................

- Сабаққа не керек?.......................................................

  ІV.Бұл кімнің суреті ?  (Дымбілмес)

-Бүгін біз Дымбілместің тапсырмаларын орындауға көмектесіп, мектепке жіберуіміз керек.

  V. Жаңа сабақ.

Ойшақыру. Оқу құралдары. АКТ- дан оқу құралдарың суретін көрсете отырып сұрау.

Күнделік не үшін керек? – Күнделік үй тапсырмасын жазу үшін керек.

Дәптер не үшін керек? – Дәптер жазу үшін керек.

Кітап не үшін керек? – Кітап оқу үшін керек.

Қалам не үшін керек? – Қалам жазу үшін керек.

Сызғыш не үшін керек? – Сызғыш сызу үшін керек.

  VІ. «Конверт» әдісі.  Үш топқа үш түрілі тапсырма беру.

1-топқа тапсырма.  (КАРТОЧКА): Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қой.

  д...птер, ...алам , сыз...ыш, к...тап, к...нделік, қар...ндаш, ...шіргіш.

  2-топқа тапсырма.(КАРТОЧКА): Сөйлемқұрастыр.

Кітап, жатыр,партада.....................

Жатыр, қалам, үстелде....................

Сөмкеде, бар, дәптер........................

Сызғыш, жоқ,Димада......................

Менің, таза, күнделігім......................

  3-топқатапсырма. (КАРТОЧКА):

Сөздердіаудар. Переведи слова. Тетрадь. Книга.Линейка. Карандаш. Часы. Неделя

Сергіту сәті: «Қыдырып қайтайық» сергіту жаттығуын жасау.

  Кітаппен жұмыс.

2-тапсырма: Ауызша

3- тапсырма. Бір-бірден тақтаға шығарып жаздыру.

4 тапсырма. Түстерді ілу. Түстердің ішінде қандай оқу құралдары бар екенін ретімен айту. 2 минуттың ішінде есек сақтау. Жазу.

  5-тапсырма. Әріптерден оқу құралдардың атын құрастырып жазу. Үш топқа беру. Қай топ көп жазады. 2 минут .

  Жұлдызшаларын санап бағалау.

Үйге тапсырма: Оқу құралдардың суретін салу.

  Сабақты қорыту: Кері байланыс.

Сонымен сендердің көмектеріңмен Дымбілместі сабаққа жинадық, енді оның сөмкесіне  оқу құралдары салайық. Оқушылар бір-бірден келіп оқу құралдардың атын айтып, салады..

Кері байланыс: «Үш қалпақ»

 

Ұнады: жасыл

 

 

Маған қиын болды: Сары  

қалпақ

 

 

Түсінбедім:  Көк қалпақ

 

Просмотров: 847


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст