Сабақтағы оқушылардың басты назары Герасимнің бейнесі болды, ол саңырау және өмірде бақытсыз. Балалар кейіпкердің тағдырын шығарманың сюжеті бойынша қадағалап, осы кейіпкердің әрекеттерін талдап, шығарманың соңында кейіпкердің мінезі қалай өзгергенін салыстырды. Олар белсенді жұмыс істеді, көркем мәтінді жақсы біліп қана қоймай, оқиғаларды түсінетіндерін көрсетті, әңгіме идеясын анықтады. Сабақтағы тапсырмалар әр түрлі болды: "кілт сөзді шешіңіз"," сөзді анықтамамен байланыстырыңыз", кейіпкердің атынан қайталау, "сұрақтар желдеткіші", "екі бөлімнен тұратын күнделік","мен әңгімені қалай аяқтаймын?", "Герасим туралы Биопоэма".
Рефлексия ретінде "Благодарю" әдісі қолданылды, онда оқушылар басты кейіпкерге өмір сабақтары үшін алғыстарын білдірді.
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Дэр А. А.